Fluss der Zeit

I Don't Feel The Same - Thomas Godoj

Thomas Godoj1978年出生于波兰。

他曾经在07年获得DSDS——Deutschland sucht den Superstar(德国偶像)的冠军,早在参赛之前他就组建过自己的乐队。

他一直走摇滚抒情的路线。听他这首I Don't Feel The Same是在08年左右吧。他的声线够迷人,能把歌曲中的破碎撕裂感很好地表现。


附歌词:


I don't feel the same—Thomas Godoj
All of the lies are
falling away
所有的谎言 都已慢慢消散
We're totally exposed
我们已经精疲力竭
But you see what want
但你看见了希望
Believe what you see
相信你已经看见的
This isn't love,this is a game
这只是一个爱情游戏
And I can't play it anymore
而我已经无法再进行下去
I guess all my tears
我猜想我的眼泪
Finally washed away
Something shattered
最终将洗去在我心中那隐藏着的
Died inside of me
却已死去的东西
And I don't feel
And I don't feel the same
而且我没有感觉
而且我的感觉和你不一样
Nothing matters
I want to desperately
没有什么值得在意的
我已经决定不顾一切
But I don't feel
And I don't feel the same
但是我没有感觉
而且我的感觉和你不一样
I could go on bending the truth
我可以继续隐瞒
But what's the point in that
但事实是
What do you need to be statisfied
什么才能让你满意
Do I have to scream to keep you high
难道我要大声叫喊让你快慰?
Well I'm not screaming any more
但我再也不愿意为你而活
I guess all my words
我猜想我所有的话语
Finally wasted away
最终将慢慢淡去
Something shattered
那些在我心中隐藏着的
Died inside of me
却又死去的东西
And I don't feel
And I don't feel the same
而且我没有感觉
而且我的感觉和你不一样
Nothing matters
没有什么值得在意的
I want to desperately
我已经决定不顾一切
But I don't feel
但是我没有感觉
And I don't feel the same
而且我的感觉和你不一样
Did you think I'd be fine
That I would follow blind
Out of my head with love
在我失去爱而茫然的时候
你觉得我的生活还会依然像以前一样吗?
Knowing I was nothing to you
我知道我对于你来说什么都不是
What do you make of me
You thought that I'd make believe
你认为我会完全相信的
你对我的欺骗
You were wrong
你错了
Something shattered
Died inside of me
那些在我心中隐藏着的
却又已经死去的东西
And I don't feel
And I don't feel the same
而且我没有感觉
而且我的感觉和你不一样
Nothing matters
I want to desperately
没有什么值得在意的
我已经决定不顾一切
But I don't feel
And I don't feel the same
但是我没有感觉
而且我的感觉和你不一样 

评论
热度(4)